Servis herních konzolí

Provádíme pozáruční servis herních konzolí a ovladačů PlayStation, Xbox One a Nintendo Switch.

Herní konzoli, kterou potřebujete opravit, nebo pro kterou chcete servis, můžete na naši prodejnu doručit osobně, ale můžete ji zaslat do servisu přepravní službou.
Konzoli je nutné řádně zabalit, nejlépe do originálního obalu, včetně příslušenství. K zasílané herní konzoli písemně uveďte popis závady nebo Váš požadavek servisu a Vaše kontatní údaje.

Jak probíhá Servis?

- porouchanou herní konzoli nebo ovladač nám předáte a přiblížíte, co nejvíce daný problém
- co nejdříve provedeme kompletní diagnostiku zařízení, která odhalí příčiny poruchy
- po diagnostice Vás budeme kontaktovat s výsledkem a navrhneme co nejlepší řešení
- pokud budete souhlasit, konzoli na Vaše svolení opravíme
- pokud nebudete chtít konzoli opravit, můžete si ji bezplatně vyzvednout, nebo Vám ji zašleme zpět

Opravujeme konzole PlayStation®5 i starší modely, a to především PlayStation®4 (PS4 i PS4 Pro) a PlayStation®3 (PS3), ale můžete se na nás obrátit i se servisem PlayStation®2 (PS2) a původního PlayStation® (PS).

Závady PlayStation bývají třeba poškozený procesor, závada na optické mechanice nebo špatný grafický čip. Chyby se mohou objevit i v software. Opravit můžeme takové, ale i další závady, které by mohly pokazit Váš zážitek ze hry.

Můžeme poskytnout servis pro:
- zvětšení disku u PlayStation®
- kód jednotlivých chyb, které vypíše PlayStation®
- hučení větráku
- přehřívání PlayStation®
- samovolné vypnutí PlayStation®4
- stav, kdy se disk u PlayStation® nevysune nebo nenačte
- Wifi problém u PlayStation®4

Máte nějaké otázky k opravám herních konzolí? Napište nám nebo zavolejte:

+420 499 944 947 (Po-Pá 9:00 - 17:00)
servis@bscom.cz